دسته بندی ها

فقط کالاهای موجود
   

دریپر قابل تنظیم کم فشار مناسب استفاده در کپسول آبیاری زیرسطحی 

قطره چکان قابل تنظیم برای آبیاری کم فشارقابل استفاده در آبیاری زیرسطحی 

دریپر قابل تنظیم کم فشار مناسب استفاده در کپسول آبیاری زیرسطحی 

قطره چکان یا دریپر (دریپ آبیاری)، یک نوع وسیله کوچک و مخروطی است که برای تحویل آب به صورت قطره‌های متمرکز و مستقیم به نزدیکی ریشه‌های گیاهان استفاده می‌شود. این وسیله معمولاً به لوله‌ها یا خطوط آبیاری متصل می‌شود و آب را به صورت قطره‌های کوچک به گیاهان تحویل می‌دهد.

دریپرها در آبیاری قطره‌ای یا زیرسطحی استفاده می‌شوند و به عنوان یکی از ابزارهای اصلی این روش‌های آبیاری شناخته می‌شوند. کاربردهای اصلی دریپرها شامل صرفه‌جویی در مصرف آب، کنترل دقیق تحویل آب به گیاهان، کاهش هدررفت آب و کنترل علف‌های هرز و بیماری‌های گیاهی می‌شود. همچنین، استفاده از دریپرها منجر به افزایش بهره‌وری گیاهان، کاهش هزینه‌های آبیاری و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی نیز می‌شود.

دریپر قابل تنظیم و آبیاری ثابت

برای آنکه بتوانیم بهترین خرید را با توجه به نیاز خود داشته باشیم لازم است با دو نوع موجود در بازار آشنا شویم دریپر قابل تنظیم و دریپر آبیاری ثابت .

مهم ترین مشخصه قطره چکان، دبی آن می باشد دبی در واقع نسبت یک واحد حجمی به یک بازه زمانی مشخص تعریف می شود.

دریپر های ثابت عموما دارای دبی های ۲۴،۸،۴،۲ و ۳۲ لیتر می باشند واین نوع از دریپر ها مناسب برای زمین ها و پروژه های بزرگ می باشد. دریپر یورودریپ و نتافیم از نمونه های بسیار خوب در بازار هستند.

در مصارف زمین های کوچک تر دریپر تنظیم شونده پیشنهاد می شود که به طور متغیر متناسب با گیاه شما قابلیت تنظیم دبی خروجی را دارد.

تعداد بازدید: 57